Proloog - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Riet en Dinno breugel - WaarBenJij.nu Proloog - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Riet en Dinno breugel - WaarBenJij.nu

Proloog

Door: Riet en Dinno

Blijf op de hoogte en volg Riet en Dinno

11 Oktober 2009 | Nederland, Zeist

Mediterranean Senior Challenge 2009

Een avontuurlijke reis rond de Middellandse Zee
in de voetsporen van de Grieken en de Romeinen

Beste mensen,

Na maanden van intensieve voorbereidingen,in het bijzonder door Rob en Jennifer Wassenborg, nadert het tijdstip van ons vertrek naar de landen rond de Middellandse Zee.

Donderdag 15 oktober a.s. starten we de motoren van onze drie four wheel drives en zetten we koers richting Marseille.
Omdat je de Middellandse zee niet kunt oversteken door alleen naar het water te staren nemen we in Marseille de ferry naar Tunis om vervolgens Tunesie, Libie,Egypte,Jordanie,Syrie enTurkije te doorkruisen.
.Daarna gaan we via de Balkan, Oostenrijk en Duitsland op huis aan .
We hopen de veilige thuishaven weer te bereiken in de eerste week van december.

We vormen een enthousiast team van goede vrienden, dat naast onszelf bestaat uit Jennifer en Rob Wassenborg,
Heleen en Willem Koers en Margreet en Hans Temmink.
Gezamenlijk hebben mooie plannen gemaakt over de interessante plaatsen die we willen bezoeken en wij zullen
jullie via onze weblog op de hoogte houden van onze ervaringen en impressies.

Riet en Dinno

• 01 November 2009 - 10:15

Henk:

1.11.2009
    net terug van vakantie in cypres ne lees julie prachtige reisverhalen. het reisbloed gaat al weer kribbelen.
    groetjes henk.